Uczestnik: Mateusz Koteja

Mateusz Koteja Mateusz Koteja
HTML, CSS, JS, Ruby + Ruby on Rails, Vue.js
Najnowsze posty
Dlaczego nie potrzebujesz Bootstrapa?
Nadużywanie i wszechobecność Bootstrapa to rak trawiący sieć. A dlaczego - dowiesz się w tym...
How percentile background-position works?
This post explains how percentile background-position works, and how to calculate its true...
Na czym polega programowanie?
Próba podjęcia tematu opisania programowania osobom, które nie robią tego od kilku lat.
Odczytanie i zdekompresowanie pliku graficznego
Odczytanie binarnego pliku graficznego (bitmapy) skompresowanego metodą RLE (run length...
Projekt: Infinity Engine Incredible Editor
Infinity Engine Incredible Editor jest przeglądarką i edytorem plików silnika gry Infinity Engine, na którym oparte zostały takie tytuły jak: Baldur’s Gate, Icewind Dale czy Planescape: Torment. Zbudowany jest w oparciu o trzy moduły: silnik (Ruby jako logika, Ruby on Rails jako API), interfejs (Vue.js) i szablon (theme, będący szablonem strony odwzorowującym interfejs gry Baldur's Gate 1).
Youtube:
Snapchat:
Slack DevsPL: