Uczestnik: Konrad Kubacki

Konrad Kubacki Konrad Kubacki
Lat 15, piszę gry w C++ z użyciem SFML.
Najnowsze posty
[C++]Kamil Defense – ulepszona responsywność; animacje
[kod] sf::View MenuState i PlayState w odpowiedni sposób korzystają z sf::View.Jako...
[C++]Kamil Defense – Power Upy!
[kod] Klasa PowerUp Jest to prosta klasa wirtualna (dziedziczy się z niej). Posiada ona dwa...
Kamil Defense – prowizoryczne menu i plik ustawień
kod Menu Utworzyłem bardzo prowizoryczne menu z przyciskami Start i Exit. Tło reprezentuje...
Kamil Defense – ładowanie poziomów i zasoby (C++/SFML)
[kod] Ładowanie poziomów Hura! Nareszcie ładuję poziomy! Ale jak? A więc przemyślałem co chcę...
Projekt: [gra] Kamil Defense
Gra platformówka w stylu retro o 'strzelaniu' do kosmitów.
Youtube:
Snapchat:
Slack DevsPL: